Тарута у 4 рази знизив витрати на ТБ ще за півтора тижні до до "зняття"

Понеділок, 18 березня 2019, 11:42

Сергій Тарута урізав витрати на телерекламу з 1,7-2,3 мільйона на день у лютому до 500-800 тисяч на день з 7 березня. По це свідчать дані моніторингу та розрахунки руху ЧЕСНО.

 

Загалом, Тарута під час кампанії за підрахунками ЧЕСНО мав витратити близько 62 мільйонів гривень.

Найімовірніше рішення про урізання бюджету на телерекламу було прийнято ще раніше, адже рекламний час на телеканалах закупляється заздалегідь. 16 березня на спільній прес-конференції з Юлією Тимошенко Тарута оголосив, що підтримає лідерку "Батьківщини" і знімається з перегонів. Щоправда, ім’я Тарути в бюлетені все ж таки залишиться, адже офіційно відкликати свою кандидатуру можна було лише до 7 березня, подавши відповідну заяву до ЦВК.

Цікаво, що 5 березня Тарута у коментарі ЧЕСНО запевняв, він та партія "Основа" мають великі амбіції та що рішення про зняття з перегонів має прийняти саме партія. Однак, вже за два тижні Тарута подав це рішення як власне, а не партійне.

"Я принял сегодня важное решение – поддержать Юлию Тимошенко на выборах Президента Украины", – йдеться дописі Сергія Тарути на його сторінці в фейсбук.

Свою підтримку Юлії Тимошенко Сергій тарута висловлював ще рік тому, заявивши, що у випадку виходу в другий тур діючого президента та Тимошенко проголосує за останню. В керівному складі партії "Основа" є й інші пов’язані з Тимошенко люди. Наприклад, голова партії Андрій Ніколаєнко в чати прем’єрства Тимошенко працював у Кабміні та навіть був її радником. Керівника політвиконкому Володимира Полочанінова в червні минулого року фіксували в кулуарах презентації "Нового курсу" Юлії Тимошенко, а до цього у 2012 році він обирався до парламенту від партії "Батьківщина" (по квоті "Народного фронту").

Нагадаємо, що за підсумками 2018 року Тарута потрапив у ТОП-5 за витратами на телерекламу. Сукупна вартість реклами на центральному телебаченні в якій фігурував Сергій Тарута за підрахунками ЧЕСНО становить понад 64 мільйони гривень. 38 мільйонів за телерекламу заплатила партія "Основа".

Сукупна вартість телереклами Сергія Тарути та партії "Основа" у 2018-2019 становить 131 мільйон гривень. Ще 15 мільйонів у партії витратили на зовнішню рекламу із Іменем та Зображенням Сергія Тарути, а також його соратника Андрія Ніколаєнка. Вклавши такі ресурси у кампанію Сергій Тарута все ж вирішив підтримати іншого кандидата.